'Α' for Argyrakis

Το είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου, ότι στο blog θα έχει αποκλειστικό άρθρο.
Και τώρα νομίζω ήρθε η ώρα..

"..πάμε στον Αργυράκη!"
3 λέξεις «φιξαρισμένες» στο λεξιλόγιο Καστοριανών και μη.. ανθρώπων που έρχονται πρώτη φορά στην πόλη, αλλά και αυτών που έρχονται και ξανάρχονται.. και των Καστοριανών, ναι, ακόμα και εμείς.. εκεί .. πιστοί τόσα χρόνια.. γιατί συνταγή που έχει επιτυχία δεν την αλλάζεις, λένε.

Ο Αργυράκης, έτσι τον ξέρουμε όλοι, πρόθυμος πάντα να σε εξυπηρετήσει, να σε κάνει να λατρέψεις την πόλη ακόμα πιο πολύ, να σου πει δυο-τρία μαγικά λόγια βγαλμένα από την ψυχή του.. να σε υποδεχτεί ξανά και ξανά σαν να πηγαίνεις πρώτη φορά.. Και η γλυκιά Κάτια, που στολίζει το μαγαζί με την ομορφιά της, εξωτερική και εσωτερική..

Ένα αγαπημένο ζευγάρι που γεμίζει την ψυχή σου με το καλησπέρα..!



Μερικές φόρες σου ζητούν να περιγράψεις κάτι με μια λέξη.. σκέφτεσαι, αγχώνεσαι, μετανιώνεις γιατί ήθελες εκ των υστέρων να πεις κάτι άλλο.. σας έχει τύχει έτσι; Και σε μένα..

Κάτι τέτοιο όμως δεν θυμάμαι να μου έτυχε, από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου, όταν επισκέπτες στην όμορφη Καστοριά, με ρωτούν από πού θα πάρουν κάτι να θυμούνται την πόλη. Η λέξη είναι ΠΑΝΤΑ μια: ΑΡΓΥΡΑΚΗΣ. Ένα όνομα, μια ιστορία, μια κουβέντα, ένας καλός λόγος, μια ευχή από καρδίας σε κάθε έναν που επισκέπτεται τα σουβενίρ Αργυράκης.

Καμιά προσπάθεια διαφήμισης - για να προλάβω και τους επικριτές - απλά δυο λόγια από καρδίας και αυτό γιατί αισθάνομαι ότι είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω μετά από πράξη του γνωστού Αργυράκη μας!

Το κουδούνι χτυπά και έρχεται ένα πακέτο. Με απορία αλλά και με αγωνιά το παραλαμβάνω. Στον αποστολέα, η σφραγίδα του Αργυράκη! Ένα τεράστιο χαμόγελο ζωγραφίστηκε στο πρόσωπο μου και η έκπληξη ήταν κάτι παραπάνω από έκδηλη.

Άνοιξα το πακέτο και είναι από εκείνες τις φoρές που την αγάπη την νιωθεις, παρά τα χιλιόμετρα. Ένα υπέροχο βιβλίο με τα μνημεία της Καστοριάς, σπάνιο και συλλεκτικό υλικό της συλλογής του, δώρα. Δεν ήξερα τι να πρωτοκοιτάξω.

Το τελειωτικό όμως ανατρίχιασμα, ήρθε ανοίγοντας το βιβλίο.. οπού ξεπήδησαν λόγια καρδίας.. λόγια που δεν θα άφηναν κανέναν ασυγκίνητο.. λόγια τιμητικά.. που δεν είχα ξανακούσει ποτέ από κάποιον, για το εγχείρημά μου με την σελίδα μου στο facebook, την Γυρολιμνιά Καστοριάς.



Ένας άνθρωπος που είναι συνώνυμο της Καστοριας, μου χάρισε τα ομορφότερα λόγια του, μεσα από την καρδιά του και μου έκανε την μεγαλύτερη τιμή μέσα από την πιο γλυκιά έκπληξη. Δεν ξέρω για ποσό ακόμα μπορώ να γράφω.. νομίζω κάπου εδώ θα σταματήσω.. θα κρατήσω και κάτι για μένα, όπως τα λόγια του, που κρατώ κάθε φορά που τον επισκέπτομαι.

«Ελπίζω σύντομα να παρουσιάσω και την δίκη σου αγαπημένη δουλειά»
, μου έγραψε και ήταν σαν να διάβαζε στο μυαλό μου, την δίκη μου ευχή.

Κλείνω με ένα μεγάλο ευχαριστώ, ένα γλυκό φιλί και μια τεραστία συγκίνηση. Είναι μεγάλη τιμή και ευθύνη να κουβαλάς τέτοια αναγνώριση, από κάτι τόσο απλό που κάνεις.

Και όπως είπε:
«ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΔΕΙ ΚΑΣΤΟΡΙΑΝΟΣ» (Αργυράκης)


Στον πιο γλυκό Άνθρωπο με Α κεφαλαίο…

Αργύρη & Κάτια,

Την αγάπη μου...


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις