Στο παρά πέντε..πάντα κάτι θα περιμένεις..

..άλλοι το λένε Πνεύμα των Χριστουγέννων,άλλοι το λένε πίστη στον εαυτό μας,άλλοι αισιοδοξία,άλλοι θετική σκέψη..μακάρι να 'ξερα τί είναι,να σας πω.

Προσπαθώ να το εντοπίσω και εγώ ή να σκεφτώ από προσωπική εμπειρία,αλλά αποτέλεσμα μηδέν.Το μόνο που μπορώ να επιβεβαιώσω,είναι ότι λίγο πρίν αλλάξει ο χρόνος,λίγες ώρες,λίγα λεπτά,ελπίζεις σε ένα θαύμα..όποιο και αν είναι αυτό..μικρό ή μεγάλο,συναισθηματικό ή ορθολογικό,πάλη ή απλό "τζατζάρισμα"..και πάντα κοιτάς μια το ταβάνι και μια το ρολόι..το κινητό..την πόρτα..αλλά αυτοί που σίγουρα κερδίζουν πάντα,είναι οι μικροί μας φίλοι που κοιτάνε το δέντρο και υπάρχει πάντα ένα δώρο να τους περιμένει..!

Να ευχηθώ να νιώσουμε όλοι "στο παρά πέντε" αυτή τη χαρά..όπου και αν χρεώνεται αυτή η προσμονή..να γίνει κάτι μαγικό και να σας βγει κάθε τρελή σκέψη..να επιβεβαιωθεί ότι τέτοιες μέρες οι ουρανοί είναι ανοιχτοί..

Άν πάλι όχι,μην σκάτε..ξέρετε καμιά φορά το να μην λάβεις κάτι που περιμένεις καιρό,είναι προτιμότερο από το να το λάβεις εποχιακά (λόγω Χριστουγέννων) και σε 'τιμή ευκαιρίας'.Περίμενε...ο χρόνος,το σύμπαν,ο Θεός,ξέρουν τί κάνουν...

Ευχές;Μην κάνεις το λάθος και περιμένεις πάνω από ένα τηλέφωνο..ισχύει το ίδιο με την παραπάνω παράγραφο:καλύτερα καμία ευχή παρά μια ευχή που δεν είναι τίποτα άλλο από ένα "copy-paste" με πολλαπλούς παραλήπτες.

Εύχομαι θα πει μοιράζω λίγη χρυσόσκονη από το μαγικό κουτί της ψυχής μου,σε άτομα που αγαπώ απο καρδιάς..που εννοώ κάθε λέξη που γράφω..που θα χαμογελάσω ακόμα και αν δεν πιάσουν αυτές που μου ευχήθηκαν εμένα,αλλά έπιασαν αυτές που ευχήθηκα εγώ..


Αυτό το "παρα πέντε" ξέρετε όλοι ποιο είναι..είναι σαν τη θεωρία με το κέρμα,που αν είσαι ανάμεσα σε δύο επιλογές,πετάς το κέρμα ψηλά και τη στιγμή που αυτό είναι στον αέρα ξέρεις πολύ καλά αν θέλεις να είναι κορώνα ή γράμματα.Έτσι και αυτό το "περιμένω"..ξέρετε τί περιμένετε..αν είναι στο χέρι σας μην περιμένετε τον λεπτοδείκτη..προλάβετέ τον!

Αν πάλι όχι,κλείστε για ακόμα μια φορά τα μάτια και ευχηθείτε...

Άλλωστε ποτέ δεν ξέρεις..μερικές ευχές σφραγίζουν με έναν μαγικά συμπαντικό τρόπο..




Εμένα μου το απέδειξε το φύλλο που με περίμενε παγωμένο και όρθιο κόντρα στο κύμα και στην παγωνιά..και μου χάρισε ένα μικρό δώρο..πρίν το μεγάλο που σαν παιδί και εγώ (όπως όλοι μας) θα περιμένω στο "παρά πέντε"!

Ολόψυχα σας εύχομαι το.."και πέντε" να σας βρει να μην φοβάστε να αγαπήσετε και να μην τρομάζετε να αγαπηθείτε..!!

Την αγάπη μου...

Κείμενο-Φωτογραφία: Ντίνα Παπαγεωργίου


Facebook : Γυρολιμνιά Καστοριάς
Instagram : dina__pap__photography__

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις