Στα πιο παράξενα μωβ χρώματά σου..



Χιλιάδες φωτογραφίες.. ρολλάρω και περνάνε από τα μάτια μου!
Σε ένα σημείο, το μάτι 'κατακλύζεται' από μωβ χρώμα! Και κάπως έτσι κλειδώνω τον τίτλο μου για σήμερα..
Στην μνήμη μου άλλη μια μαγική βόλτα.. που λίγο-πολύ, άλλο χρώμα δεν επικρατούσε.
Τι; Δεν σας πείθω, ε;
Για πάμε..

Κάθε φορά που ψάχνω να βρω τί θα κοινοποιήσω, κάθε φορά νιώθω ότι η μαγεία αυτής της πόλης μάγεψε τα μάτια μου και θαυμάζω κάθε στιγμιότυπο σαν να είμαι εκεί πρώτη φορά. Σαν τουρίστας που επισκέπτεται την πόλη για πρώτη φορά και ενθουσιάζεται από το κάθε τι. Κι όμως, με κίνδυνο να γίνω γραφική, οι Καστοριανοί θα με καταλάβετε.. ότι όσες φόρες και αν χαλάσετε την ηρεμία του σπιτιού σας για να βολτάρετε στην γυρολιμνιά, νιώθετε το ίδιο που νιώθω και εγώ.
Ότι ο Θεός έδωσε λίγο παραπάνω χάρη και γαληνή σε μας..

.. και άλλες τόσες φόρες είπατε πως ‘τώρα έπρεπε να είχα μαζί μου φωτογραφική’, αφού τα μοναδικά στιγμιότυπα που βλέπουν τα μάτια σας είναι τέτοια που αμέσως το αίσθημα της χαράς γίνεται αίσθημα γλυκού εκνευρισμού που δεν φυλακίσατε την εικόνα!
Εγώ όμως ευτυχώς την είχα μαζί μου.. και πειραματίστηκα για ώρες.. γιατί η
φωτογραφία είναι ένα πάθος.. ένα πάθος που σε διακατέχει και σε κάνει να βλέπεις πέρα από αυτό που προστάζουν τα μάτια..



Στην πρώτη μου συνέντευξη στο Πινάκιο, ο δημοσιογράφος Λ.Θεοδωρακόπουλος μεταξύ άλλων με είχε ρωτήσει: "Θεωρείς πως η Καστοριά είναι τόσο γραφική που μπορεί κανείς να αντλήσει δεκάδες στιγμές που θα μείνουν χαραγμένες στην μνήμη του;"
Τί απάντησα; Ότι "(...) σημασία έχει να θέλεις να μάθεις. Να την επισκεφτείς και να έχεις τα μάτια και τα μάτια της ψυχής σου ανοιχτά. Και πίστεψέ με, αν μάθεις για την Καστοριά, αν την νιώσεις, την ερωτεύτηκες".


Kάθε φορά και μια στιγμή που νομίζεις ότι σου χαρίζεται ό,τι πολυτιμότερο έχει αυτή η πόλη.. ένας μικρός θησαυρός που σε κάνει πραγματικά πλούσιο συναισθηματικά!

Και να θυμάστε:

Τη ζωή με ρίσκα και λάθη την ζεις.. αυτή με κανόνες και 'πρέπει', απλά την περπατάς.. στο τέλος, θα φτάσεις έτσι κι αλλιώς.. οπότε φρόντισε να το χαρείς!



Την αγάπη μου..
(facebook page: Γυρολιμνιά Καστοριάς)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις