Mια ιστορία αλλιώτικη..


Πάω και εγώ να φωτογραφίσω.. και βιώνω τον απόλυτο και πιο γλυκό 'πανικό'.
Ο λόγος; Ο κύριος Ράντι.
Ναι, ναι αυτό το γλυκό αδεσποτάκι που βλέπετε..
που όπως μου είπε ένα ζευγάρι που έκανε την γυρολιμνιά, ακολουθεί τους πάντες..!

 

Ο 'πανικός' που προκάλεσε, είναι αυτός που βλέπετε! Aπό τις στιγμές που νιώθω ότι ο Θεός, το σύμπαν, δεν ξέρω.. αλλά μου χαμογελάνε!
Είναι μερικές στιγμές που φωτογραφίζεις και όλα είναι ήρεμα.. γαλήνια τοπία.. και έρχεται σαν από μηχανής Θεός ο Ράντι  και προκαλεί ‘ντιβοπανικό’!
Όπου φύγει-φύγει οι ντίβες μου..με προορισμό την απόλυτη βουτιά..!
 

Ο φίλος μου λοιπόν, με τα παιχνίδια του, μου χάρισε μια υπέροχη φωτογραφία.
Τέτοιες στιγμές, όσοι φωτογραφίζετε θα με καταλάβετε, πετυχαίνεις σπάνια.. και όταν τις πετύχεις, κοιτάς ψηλά και κλείνεις το μάτι με ένα τεράστιο χαμόγελο..



Ηρέμοι όλοι τους, απόλαυσαν την βόλτα τους στην όμορφη και ηλιόλουστη Γυρολιμνιά Καστοριάς  και εγώ συνέχισα την δική μου βόλτα.. πεπεισμένη για ακόμα μία φορά, ότι αυτή η πόλη έχει θέση για όλους και όλοι βάζουν την δική τους πινελιά σε αυτό που λέμε Αρχόντισσα.

Την αγάπη μου...


(Αφιερωμένο σε εσένα γλυκέ μου Ράντι και να θυμάστε πως αυτές οι ψυχές, οι αδέσποτες, έχουν μερικές φορές πολύ καλύτερη ψυχή από ανθρώπους..)
Γυρολιμνιά Καστοριάς (facebook page) #join





Σχόλια

  1. Eγώ το ξέρω. Είχα τον μούργο μου. Έναν απίστευτο που μου τον δηλητηρίασαν μόλις έφυγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις