Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο



Στα ξαφνικά.. κάπως έτσι γεννιούνται οι ιδέες..


Ένα ‘αδελφάκι’ της σελίδας μου στο facebook “Γυρολιμνιά Καστοριάς” δημιουργήθηκε και είναι στην διάθεσή σας να το αγκαλιάσετε, όπως τόσους μήνες αγαπήσατε και αγαπάτε την σελίδα μου.

Από εδώ θα τα λέμε με ακόμα περισσότερα άτομα που δεν είναι λάτρεις των
social media και επιλέγουν την αναζήτηση στο διαδίκτυο, μέσα από μια ιστοσελίδα, από ένα blog. Ότι έγινα blogger; Μπα..δεν νομίζω να μου ταιριάζει.. θα παραμείνω η Dina_Pap ®, έτσι όπως υπογράφω τόσο καιρό, έτσι όπως με γνωρίσατε και σας γνώρισα.
 
Κάθε καλή κουβέντα σας στα μηνύματά σας, κάθε φωτογραφία που μου στέλνατε, κάθε γλυκό χαμόγελο που συναντούσα σε όσους από εσάς έβλεπα στην βόλτα μου, όλα αυτά είναι η δύναμη, το κίνητρο, το αποτέλεσμα.

Η αγάπη, ο θαυμασμός, η μαγεία που κρύβει αυτή η πόλη, δεν μετριέται με
pixels
και δεν γίνεται έρωτας με ένα φωτογραφικό βλέμμα, όμως στην πρώτη μου συνέντευξη είχα πει πως ‘αν μάθεις για την Καστοριά,αν την νιώσεις, την ερωτεύεσαι’. Και το πιστεύω.. όμως δεν παύει για ορισμένους το βλέμμα αυτό να μην είναι εφικτό κα η απόσταση-όπως σε κάθε σχέση-να δυσκολέυει τα πράγματα.. και κάπου εδώ ενώνεται το πάζλ και εγώ αναλαμβάνω τον συνδετικό κρίκο. Να σας γνωρίσω την ομορφότερη πόλη της Δυτικής Μακεδονίας, της Αρχόντισσας, της Καστοριάς μας!
 
Καλό μας ταξίδι..
 
Την αγάπη μου..



 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις