Στο κοντράστ του χρόνου.


Απόγευμα.. άλλη μια αναζήτηση λίγων γραμμών για να σας συντροφεύσω και πάλι και αυτή τη φορά είμαι τόσο σίγουρη ότι το ταξίδι θα είναι 'μακρινό'. Ένα ταξίδι που ο χρόνος σταμάτησε, μπερδεύτηκε, έκανε άλλοτε βήματα μπροστά, άλλοτε πίσω.. σαν ένα ταγκό αισθήσεων και αναμνήσεων.


(Ο χρόνος σταμάτησε μπλεγμένος σε δύο στιγμές, Πλατεία Ντολτσό)

Με μουσική υπόκρουση, νιώθω ότι τα γραφόμενά μου, μοιάζουν με νότες πάνω στο πεντάγραμμο, καθώς οι στίχοι, ταιριάζουν τόσο με τις σημερινές φωτογραφίες..

‘’ ποιος χρόνος περνώντας κι αυτός, με ένα δρεπάνι σκυφτός, πώς θέρισε όλο το φως’’


.. και το φως ξεπροβάλλει από το παράθυρο.. και σε οδηγεί στο νέο.. στην μαγική αυτή πόλη που ξέρει τόσο καλά να συνδυάζει παλιό και καινούριο.. που ακόμα και αν οι χρόνοι είναι μπλεγμένοι, αυτή τους κρατά έτσι.. γιατί μπλέξιμο = αρμονία, ένα φυσικό καλλιτέχνημα, μια γλυκιά νοσταλγία για χρόνια που πέρασαν και κρύβουν και αυτά ζωές.



(Το φως του νέου,στο κοντράστ του παλιού)

Και το τραγούδι συνεχίζει:

‘’ Σε βρίσκω στο πλήθος ξανά, στους δρόμους που η πόλη σχολά, απρόβλεπτη που είν' η ομορφιά..’’

Και πόσο δίκιο έχει.. γιατί τόση ώρα προσπαθούσα να κοιτάξω μέσα από το γκρεμισμένο παράθυρο το φως, ενώ το μόνο που χρειαζόταν ήταν να σηκώσω απλά το βλέμμα μου. Και η μαγική Καστοριά να φανερωθεί, προστατευμένη με ένα τοίχος, παλιό, ερειπωμένο, αλλά ταυτόχρονα τόσο μα τόσο αλώβητο στον χρόνο.



(Σαν παλιό τοίχος, που προστατεύει την αρχοντιά της)

Στα δικά μου μάτια αυτό συνέβη.. έμπλεξαν οι εποχές, οι καιροί, οι αναμνήσεις, φίλοι μου. Έτσι δεν γίνεται πάντα; Θέλεις να έχεις ένα σημείο αναφοράς, το παρελθόν, οδηγό του παρόντος και του μέλλοντος.. μαζί πάνε αυτά, το ένα αλληλένδετο με το άλλο, γιατί αλλιώς δεν προκύπτει η συνέχεια. Και έτσι συνέχισα και εγώ να περπατώ, ξέροντας από την στιγμή του κλικ τί θα μοιραστώ μαζί σας σήμερα.. και αν στην αρχή σας είπα ότι αναζητούσα, ψέματα ήταν.. πείτε ότι έμπλεξα και εγώ τους χρόνους..!!



Την αγάπη μου...




Κείμενο-Φωτογραφίες : Nτίνα Παπαγεωργίου

Γυρολιμνιά Καστοριάς (facebook page)



(Χάρις Αλεξίου - Ένα φιλί | Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης, Μουσική: Ρους)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις