Oι Καστοριανοί της καρδιάς μου..και η Μπουμπουλίνα.

Πάντα μα πάντα, πίστευα ότι σε έναν τόπο δεν μπορείς να βρίσκεις μόνο καλούς ή μόνο κακούς ανθρώπους και πάντα μα πάντα, πίστευα ότι το σύμπαν μας επιστρέφει ό,τι ενέργεια του στέλνουμε.
Η Καστοριά έχει μόνο καλούς.. αν η ενέργεια που στέλνεις και εσύ, είναι καλή! Άλλη μια φορά, τα σουβενίρ Αργυράκης, μου το επιβεβαίωσαν. Άλλη μια φορά, ότι ακόμα και αν μερικές φορές λείπω από την λατρεμένη όλων μας Καστοριά, είναι εκεί, οι αγαπημένοι μου Αργύρης και Κάτια, φρουροί της πόλης, μεταλαμπαδευτές της κοινής μας αγάπης.. η μάλλον της αγάπης που προσπαθώ και εγώ να φτάσω, γιατί για χρόνια τώρα έχουν αποδείξει ότι την χαρίζουν απλόχερα.


Το Χριστουγεννιάτικο δώρο μου έφτασε για άλλη μια φορά και από το περιτύλιγμα νιώθεις την αγάπη. Κάθε φορά, με το διακοσμητικό χαρτί να έχει πάνω την Ελληνική σημαία και ένα λουλούδι.. σαν να μου θυμίζει το "και αν η Ελλάδα καταστραφεί, θα έχει μείνει μια ελιά, ένα κλήμα και μια βάρκα.." του Οδ.Ελύτη. Και το μυαλό ηρεμεί στην σκέψη πως την Ελλάδα την κολλάμε σε κάθε δώρο αγάπης, τις όμορφες Καστοριανές βάρκες τις έχουμε, το λουλουδάκι επίσης.. άρα καλά κρατάμε ακόμα. Παραλληλισμός λίγο πιο ευφάνταστος..


* Ένα εκπαιδευτικό τετράδιο με δύο "έξυπνους" σελιδοδείκτες, για να γνωρίζουμε την Δυτική Μακεδονία, με αναφορά στην Ιστορία και στο τί πρέπει να δούμε απο κάθε μέρος της!


* Ένας τουριστικός οδηγός, που δεν πρέπει να λείπει από καμία τσάντα, γραμμένος σε 3 γλώσσες για όλες τις ανάγκες, με αναφορά στην ιστορία της Καστοριάς, τον πολιτισμό, τα μουσεία, τον τουρισμό και το περιβάλλον, μαζί με όλα τα χρήσιμα τηλέφωνα που θα χρειαστείτε σε κάθε σας εξόρμηση.

* Ένα μπρελόκ με την Καστοριά σε βιβλίο! Ναι ναι... μαγικά το ανοίγεις και ξεφυλλίζεις τις πιο παραμυθένιες σελίδες του.. το έχεις πάντα μαζί σου. Και το δικό μου μπρελόκ, είχε ήδη μια καρδιά και μια άγκυρα.. και τώρα έχει και αυτό.. σαν να μου υπενθυμίζει πού είναι το λιμάνι μου.. πού ανήκει η καρδιά μου.. και να επισφραγίζεται με αυτό.



Το μεγαλύτερο δώρο για μένα όμως, είναι αυτά τα λόγια που ακόμα και τώρα που σας τα γράφω ανατριχιάζω.. συγκινούμαι, όπως είμαι σίγουρη ότι έκαναν και οι "Καστοριανοί της καρδιάς μου", το πιο όμορφο σουβενίρ με συναίσθημα, πέρα από θύμιση.

"Αθόρυβη Μπουμπουλίνα της Καστοριάς"..τίτλος βαρύς, τίτλος τιμής, από δυο ανθρώπους που ξέρουν καλά τί σημαίνει ΑΓΑΠΩ-ΠΟΝΑΩ-ΣΕΒΟΜΑΙ τον τόπο που με έθρεψε και με μεγάλωσε στην αγκαλιά του...

Και όπως λέει και ο Αργυράκης : "Είναι προνόμιο να είσαι Έλληνας, και δή Καστοριανός. Είναι και πολύ μεγάλη ευθύνη".

Αργύρη & Κάτια.. αποκλειστικά για εσάς,


Την αγάπη μου την πιο μεγάλη, αληθινή, παντοτινή...

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ..ΓΙΑ ΟΛΑ! 




Κείμενο-Φωτογραφίες : Ντίνα Παπαγεωργίου




facebook page: Γυρολιμνιά Καστοριάς

(δείτε ακόμα εδώ)






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις