..για όλους εσάς!

..λίγες μέρες πρίν,μοιράστηκα μαζί σας τη χαρά μου για την κατάκτηση του πρώτου βραβείου σε διαγωνισμό φωτογραφίας,για τη δεύτερη μεγάλη μου αγάπη,τη Θεσσαλονίκη!

Να ξέρετε πως για 'μένα,η πρώτη και μεγάλη αγάπη μου,θα είναι πάντα η Καστοριά μας!Μακάρι σε επόμενο διαγωνισμό,να μου χαρίσει και αυτή άλλη μια διάκριση,αλλά μέχρι τότε,καθημερινά,κερδίζω τη διάκριση στις καρδιές σας και αυτό είναι το σημαντικότερο.Δεν κάνω κάτι σπουδαίο,όχι,κάποιοι κάνουν πολλά περισσότερα..εγώ κάνω απλά την αγάπη μου κλικ και την σκέψη μου,τίτλο κορνίζας.

Θέλω να σας πω ένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα όμορφα μηνύματά σας,για τα τόσο γλυκά λόγια από καρδιάς,για τις κοινοποιήσεις που κάνατε όλοι και έκαναν και τα τοπικά sites και για τη συνεχή στήριξη στο πρόσωπό μου.Είστε μια διαρκής επιβεβαίωση αυτού που είπε κάποιος:πως οι "άγνωστοι",γίνονται καμιά φορά οι καλύτεροι γνωστοί σου..και εσείς έχετε καταφέρει να γίνετε οι καλύτεροι φίλοι μου!

Fouit.gr : Σε κάθε δημοσίευσή μου,με στηρίζει με αναδημοσιεύσεις με σεβασμό και πολυ αγάπη.Ήταν το πρώτο site που ρώτησε με μήνυμα στην σελίδα της Γυρολιμνιάς,όταν ήμουν ακόμα στις αρχές,ποιος διαχειριζόταν την σελίδα και ποιος ήταν ο σκοπός της,κάνοντάς την γνωστή στην Καστοριά,σε μεγαλύτερη μερίδα ανθρώπων.Για άλλη μια φορά έγραψε τα όμορφα λόγια του εδώ.

pinakio.blogspot.gr : Τί να πεί κανείς..για την συντακτική ομάδα του Πινάκιο και για τον αγαπημένο φίλο και δημοσιογράφο Λ.Θεοδωρακόπουλο,που από μια φωτογραφία,με βρήκε και έπειτα έδωσα και την πρώτη μου συνέντευξη!Αγαπάει την Καστοριά σαν να είναι Καστοριανός και την Γυρολιμνιά,σαν να την κάνει κάθε μέρα!Φυσικά τα όμορφα λόγια δεν μπορούσαν να λείπουν εδω.

Sentra.com.gr : "Διάβασε" και πρίν τον διαγωνισμό την συμμεροχή μου,σαν να ήξερε ότι κάτι καλό πήγαινε να συμβεί.Με την λήξη,επιβεβαιώθηκε και αφιέρωσε και αυτό έναν τίτλο εδω.

Στον απόηχο λοιπόν,σας είπα και στον προσωπικό μου λογαριασμό,καμιά φορά υπάρχει η ίδια ένταση χαράς που βιώνεις,με αυτή την στιγμή της κατάκτησης.Κρατήστε αυτο:να παθιάζεστε με ό,τι κάνετε,να κυνηγάτε και να ονειρεύεστε..με τα μάτια ανοιχτά..γιατί το όνειρο καμιά φορά μπορεί να είναι μπορστά μας!!!Δικό μου όνειρο;Να δω την Καστοριά μας στη θέση που της αξίζει να είναι..και προσωπικά,θα έχει πάντα μα πάντα το gold award στην καρδιά μου.

Την αγάπη μου...




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις