Γίνε το cover Μαϊου και κέρδισε αναμνηστικό δώρο!!!Μάθε πώς...

Φίλοι μου!!!
Η αγαπημένη μου-και σας!-σελίδα,πρόσφατα ξεπέρασε τους 4000 likers!!!

Κάντε like στην αγαπημένη σελίδα Καστοριανών και μη και διαβάστε για το πώς μπορείτε να διεκδικήσετε να είστε το cover Μαΐου στην σελίδα μου με μια δική σας λήψη και πώς θα κερδίσει ο "καλύτερος",δώρο έκπληξη!!!

▶ Μου στέλνετε με μήνυμα στο inbox της σελίδας την αγαπημένη σας φωτογραφία (δική σας λήψη) απο την Γυρολιμνιά!!!
▶ Οι φωτογραφίες θα συλλέγονται μέχρι και τις 15 Απριλίου και θα δημοσιευτούν ολες μαζί σε ξεχωριστό άλμπουμ!!!
▶ Η φωτογραφία με τα περισσότερα likes στο τέλος του μηνα, θα είναι το cover της σελίδας τον μήνα Μάιο και θα κερδίσει δωράκι έκπληξη μαζί με την αγάπη μού...!!!

Καλές λήψεις..βάλτε τα δυνατά σας..σας περιμένω!!!♥

Τρέξτε να βολτάρετε!!!Γιορτάζουμε όλοι μαζί.....

Την αγάπη μου...










Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις